Wysyłka

Dostępne formy dostawy to: dostawa kurierem na wskazany adres, dostawa do paczkomatu, odbiór osobisty w Krakowie.

Sprawdź na stronie: koszty dostawy.

Paczki wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych, zazwyczaj w 24h. Od momentu przekazania paczki kurierowi za czas dostawy odpowiada przewoźnik. Zazwyczaj jest to 1-2 dni roboczych.

Gdy nadamy przesyłkę link do śledzenia otrzymasz w wiadomości e-mail od przewoźnika.

Możesz również sprawdzić jej status na stronie ze szczegółami zamówienia w naszym sklepie. Link znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Na co dzień zamówienia wysyłamy na terenie Polski, ale istnieje możliwość wysyłki do państw UE. Aby uzyskać taką dostawę, prosimy o kontakt mailowy w celu wyceny.

Otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru. Zazwyczaj przygotowanie trwa od kilku do 24 godzin.

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane w magazynie zadzwoń lub napisz do nas, aby dołożyć dodatkowe produkty.

Płatności

Dostępne formy płatności to: szybki przelew, BLIK, karty płatnicze, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze.

Płatności elektroniczne realizowane są przez Przelewy24 (PayPro S.A.).

Dane do przelewu tradycyjnego:

Dary Natury Żywność Ekologiczna
ul. Krakowska 21, 31-062 Kraków
92 1050 1445 1000 0097 1034 6058
ING Bank Śląski

Coś przerwało proces dokonywania płatności przez bramkę Przelewy24 i chcesz go ponowić?

Aby ponownie przejść do płatności za zamówienie:

1. Otwórz e-mail z potwierdzeniem zamówienia i kliknij przycisk "Zobacz swoje zamówienie".

2. Na karcie swojego zamówienia kliknij przycisk "Zapłać teraz".

3. Nastąpi przejście do serwisu Przelewy24, gdzie będzie można opłacić zamówienie.

Uzupełnij rubrykę „Nazwa firmy oraz NIP” w adresie rozliczeniowym lub dostawy (jeżeli dostawa jest do siedziby firmy).

Na przykład: Nazwa firmy sp. z o.o. 123123454

Opcjonalnie możesz dodać również notatkę do zamówienia „proszę o FV”.

Wpisanie tylko nazwy firmy (bez NIP) będzie pomocne w dostawie przez kuriera. Nie otrzymasz wtedy faktury.

Tak ‒ gotówką lub kartą płatniczą.

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie składania zamówienia, w sekcji z podsumowaniem.

Na komputerach: podsumowanie zamówienia wraz z polem na kod rabatowy znajduje się po prawej stronie ekranu ‒ obok formularzy związanych z adresem wysyłki.

Na smartfonach: podsumowanie zamówienia wraz z polem na kod rabatowy znajduje się na górze ekranu ‒ kliknij "Pokaż podsumowanie zamówienia" nad formularzami związanymi z adresem wysyłki.

Produkty

Niestety nie jesteśmy w stanie podawać na bieżąco aktualnych dat przydatności ze względu na dużą ilość produktów. Nasz sklep codziennie przyjmuje dostawy. Jeżeli interesuje Cię data przydatności konkretnego produktu skontaktuj się z nami.

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o produktach były dokładne i aktualne. Jednak produkty i ich składniki, wartości odżywcze, wygląd opakowania mogą ulec zmianie.

Jeżeli chcesz potwierdzić skład, wartości odżywcze, alergeny lub inne informacje skontaktuj się z nami.

Uzupełniamy na bieżąco braki magazynowe w ramach dostępności.

Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tymczasowo niedostępny możesz zapytać nas o datę jego ponownej dostępności.

Jeżeli chcesz, abyśmy wprowadzili do oferty nowy produkt, wyślij nam swoją propozycję.

Zwroty i reklamacje

W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz zwrócić produkty bez podawania przyczyny. Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (opcjonalny wzór formularza) i odeślij do nas produkty.

Przeczytaj szczegółowe instrukcjezwroty i reklamacje.

Skontaktuj się z nami, aby złożyć reklamację na wadliwy towar. Prosimy o opisanie wady i w ramach możliwości załączenie zdjęcia. Jeżeli składana reklamacja jest uzasadniona, wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze. Czas rozpatrzenia reklamacji to maksymalnie 14 dni.

Przeczytaj szczegółowe instrukcjezwroty i reklamacje.

Zadzwoń (pon-pt: 10-15)

Wyślij wiadomość